کابلشو و کلمپ بی متال چیست و چه کاربردی دارند؟

کابلشو و کلمپ بی متال چیست و چه کاربردی دارند؟

همانطور که میدانیم در مواردی به دلایلی همچون ارزان بودن فلز آلومنیوم و سبکی آن، ترجیح مهندسین و مجریان انتقال نیروی برق این است که کابل های با رشته آلومنیوم استفاده گردد.اما تجهیزات تابلویی اعم از کلیدهای اتوماتیک (هوایی ، کامپکت ) کنتاکتورها و کلیدهای گردان ، کلیدهای چاقویی و کلید فیوزهای کت اوت و برقگیرهای خط های هوایی که تولید می گردد در سراسر دنیا به دلیل شرایط استانداردهای جهانی حتما از شینه های ورودی و خروجی سیمگیرها یا ترمینالهای ورودی و خروجی پلاتین های آنها از فلز مس ساخته شده است .

 

 

شما می توانید کابلشو و کلمپ های بی متال مورد نیاز خود را از طریق مشاوره با کارشناسان سازه گستر پایتخت تهیه کنید.

گروه سازه گستر پایتخت با تکیه بر بیش از 20 سال تجربه و فعالیت به عنوان تامین کننده تجهیزات و ملزومات صنعت برق کشور ( الکتریکال - مکانیکال - ابزار دقیق ) با افتخار آماده خدمت رسانی به فعالان صنعت برق و صاحبان صنایع می باشد.
شماره تماس : 32 20 17 66 - 021
پست الکترونیک: info@sazehgostarsgp.com
نشانی: تهران، میدان فردوسی، کوچه گلپرور، پلاک 20، واحد 25

 

 

حال مشکلی که در اتصال کابل آلومنیوم و کانکشن های ورودی و خروجی قطعات شمرده شده در بالا به وجود می آید، و آن این است که محل اتصال رشته ای آلومنیوم و قطع مس شروع به خوردگی و سولفات شدن در نقطه اتصال میگردد، که پس از مدت کوتاه محل اتصال این دوفلز (آلومنیوم و مس) ازهم جدا شده و باعث خطر اتصال کوتاه میگردد. که ممکن است خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به وجود آید.

در حدود ۲۰ سال است که این مشکل با اختراع کابلشو بیمتال که لوله ورودی ان از فلز آلومنیوم ساخته شده و اتصال و پیچگیر آن از مس طراحی گردیده حل شده است.

 

شما می توانید جزئیات کابلشوهای قابل تامین از سازه گستر پایتخت را از بخش محصولات وب سایت مشاهده و از طریق تماس با کارشناسان ما خریداری نمایید. 

 

در مواردی که نیاز به اتصال دو هادی که یکی از متریال مس و دیگری از فلز آلومنیوم ساخته شده،کلمپهای کاربردی مورد نیاز می باشد ؛که یک طرف ان در اصطلاح فک ِسیمگیر و کفی آن از فلز مس می باشد. که با پرس و جوش با تکنولوژی پیشرفته به کفی و سیم گیر با متریال آلومنیوم متصل شده که در آخر با رزین یا لاک مخصوص روکش شده، این لاک و رزین باعث می شود که محل اتصال این دو سیم هوایی مسی و آلومنیومی به هیچ عنوان اکسیده و خورندگی نداشته باشد.

 

 سازه گسترپایتخت مفتخر است این دو قطع کاربردی به نام های کابلشو بیمتال ، کلمپ وسط خط بیمتال را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب به مجریان و مهندسین محترم و فعال در صنعت برق ارائه نماید.

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها