فیوز کاردی Siemens مدل 3ND1817 زیمنس

فیوز کاردی Siemens مدل 3ND1817 زیمنس
دقت بالا در تشخیص و عملکرد دقیق و با سرعت فوق العاده باعث شده تا فیوز تیغه ای/کاردی زیمنس مدل 3ND1817 به فیوزی کاربردی برای نصب در مکان های حساس تبدیل شود. این فیوز با کمک پایه های فلزی که در دو طرف آن قرار دارد به راحتی در مدار قرار گرفته و تیغه هایی که در جلو بدنه تعبیه شده، وضعیت خاموش یا روشن بودن فیوز را به کاربر اطلاع می دهند. فیوز تیغه ای/کاردی Siemens مدل 3ND1817 زیمنس در سایز NH000 و با قابلیت عبور جریان تا مقدار 40 امپر طراحی شده است. بیشترین ولتاژ قابل حمل برای این فیوز نیز در جریان متناوب AC مقدار 500 ولت و در جریان مستقیم DC مقدار 440 ولت می باشد.
ادامه مطلب

سوئیچ جداکننده Lovato مدل GA016A لواتو

سوئیچ جداکننده Lovato مدل GA016A لواتو
سوئیچ جداکننده Lovato مدل GA016A لواتو کاربردهای بالقوه ای دارد، به عنوان مثال، به عنوان تعمیر و نگهداری، تعمیر، بارگذاری، روشن/خاموش یا کلید اصلی. حداکثر ولتاژ کاری 690 ولت AC، جریان نامی 16 آمپر و خروجی نامی حداکثر حداکثر است. 7.5 کیلو وات کلید اصلی GA016A با دسته مشکی روی ریل DIN 35 نصب شده است. کنتاکت های کمکی و همچنین هادی خنثی و پایانه های زمین می توانند به عنوان لوازم جانبی اضافه شوند. حوزه‌های معمول کاربرد برای جداکننده‌های سوئیچ، تأسیسات صنعتی، فناوری خدمات ساختمان و صنایع دستی است.
ادامه مطلب

رله نشتی جریان Lovato مدل 31RM415 لواتو

رله نشتی جریان Lovato مدل 31RM415 لواتو
رله نشتی جریان و ارت فالت Lovato مدل 31RM415 لواتو که به‌عنوان رله خطای زمین نیز شناخته می‌شود، مانیتور جریان باقیمانده در RCM کوتاه است که در سیم‌کشی الکتریکی برای تشخیص خطرات الکتریکی خطای زمین بالقوه خطرناک که ممکن است باعث آسیب مکانیکی به کابل‌ها و دستگاه‌ها شود، استفاده می‌شود. اگر جریان خطا به مقدار قابل توجهی تبدیل شود، ولتاژهای خطرناک نیز ممکن است روی تجهیزات زمین شده ظاهر شوند و جان افراد را در معرض خطر قرار دهند.
ادامه مطلب

کلید حرارتی زیمنس 45الی63آمپر 3RV2041-4JA10

کلید حرارتی زیمنس 45الی63آمپر 3RV2041-4JA10
کلید حرارتی زیمنس یا کلید حرارتی مغناطیسی زیمنس سوئیچی است که به طور اتوماتیک برای حفاظت از موتور در برابر آسیب های ناشی از افزایش جریان عمل می کند. . این افزایش جریان می تواند به صورت اضافه بار یا به صورت جریان اتصال کوتاه باشد. کلید حرارتی زیمنس با رنج جریانی 45 تا63 آمپر زیمنس با پارت نامبر 3RV2041-4JA10 شناخته می شود. این تجهیز که برای کاربرد های حفاظت موتوری طراحی و ساخته شده است دارای توان نامی 30 است و بنابراین در انتخاب برای موتور لحاظ این مورد مهم و ضروری است.
ادامه مطلب

اینورتر سه فاز 350 کیلووات آی مستر مدل E1-3500HF/3800HFP

اینورتر سه فاز 350 کیلووات آی مستر مدل E1-3500HF/3800HFP
اینورتر های imaster ADT سری E1 برای تمامی کاربردهای صنعتی سبک ، سنگین و نیمه سنگین کار میتوان استفاده کرد. ظاهر زیبا ، عملکردی قوی ، طول عمر بالا و قیمت رقابتی نسبت به خیلی از برندهای موجود در ایران باعث شده است، اینورتر های imaster ADT سری E1 مشتریان فراوانی را به خود جذب کند.
ادامه مطلب

سافت استارتر 15 کيلو وات 32 امپر اشنایدر ATS01N232QN

سافت استارتر 15 کيلو وات 32 امپر اشنایدر ATS01N232QN
بخش های استارت نرم/ توقف نرم در سافت استارترهای ATS01N206.. تا ATS01N232..، به یک خروجی منطقی باز جمع کننده (کلکتور) LO مجهز هستند که پایان راه اندازی را وقتی موتور به سرعت نامی رسیده است، نشان می دهد. اگر بخواهیم کاربرد راه انداز نرم یا (Soft Starter) را به طور خلاصه ذکر کنیم، می توان گفت راه انداز نرم دستگاهی است که به صورت موقتی، بار و گشتاور وارد شده به موتور را زمانی که یک موتور یا سیستم شروع به راه اندازی می کند، کاهش می دهد. پس با کاهش ولتاژ میزان گشتاور نیز کاهش یافته و باعث می شود موتور یا دستگاه به راحتی راه اندازی شده و شروع به کار نماید.
ادامه مطلب

رگولاتور ۸ پله لواتو DCRL8

رگولاتور ۸ پله لواتو DCRL8
عملکرد رگولاتور مدل DCRL8 به این صورت است که بعد از اندازه‌گیری ضریب توان توسط رگولاتور، یک دستگاه سوئیچینگ مانند کنتاکتور یا بانک خازن را فعال می‌کند، تا از هرگونه انحراف ضریب توان جلوگیری کند. رله ضریب توان رگولاتور لواتو یک دستگاه قابل برنامه‎‌ریزی وصفحه LCD است.
ادامه مطلب

رله شیشه ای 10 آمپر فیندر 11 پایه 3NO3NC ولتاژ کنترلی 24VDC مدل finder 60.13.9024.0040

رله شیشه ای 10 آمپر فیندر 11 پایه 3NO3NC ولتاژ کنترلی 24VDC مدل finder 60.13.9024.0040
رله شیشه ای / رله کمکی فیندر تجهیزی هستند مشابه کنتاکتور، یک بوبین و تعدادی کنتاکت دارند و با برق دار شدن بوبین کنتاکت ها تحریک شده و تغییر وضعیت می دهند . لذا در حالت کلی عملکردی مشابه کنتاکتور دارند . از رله شیشه ای برای قطع و وصل بارهای کوچک در مدارهای فرمان استفاده می شود . از ویژگی های این نوع رله ها ارزانی ، کوچکی و طول عمر بالاست . ساخت این وسیله در انواع با تنوع ولتاژی و تعداد مختلف پلاتین مدل های مختلف را جهت استفاده عرضه می نماید . رله های الکترو مکانیکی در دو مدل قابل نصب روی برد و قابل نصب روی سوکت تولید می گردند
ادامه مطلب

اینورتر سری ACS350 ای بی بی

اینورتر سری ACS350 ای بی بی
درایو ها در حقیقت ما بین منبع تغذیه یا برق و موتور قرار می گیرند. و میزان سرعت منتقل شده به موتور را کنترل می کنند و میزان انرژی گرفته شده از منبع را به موتور به شکل تنظیم شده منتقل می کنند. در اینورتر ورودی قبل الکتروموتور یک سیستم همسان سازی وجود دارد که انرژی AC را به DC تبدیل می کند. با این نوع روش مقدار موج های ایجاد شده الکتریکی را صاف نموده و یک روند صاف را به موتور منتقل می کند در نتیجه از ایجاد نوسان به الکتروموتور جلوگیری کرده و در نتیجه طول عمر موتور را بالاتر می برد.
ادامه مطلب

ترکمتر ،گشتاور سنج لوترون Lutron TQ-8803

ترکمتر ،گشتاور سنج لوترون Lutron TQ-8803
گشتاور سنج یا ترکمتر برای اندازه گیری گشتاور (چرخش) سیستمهای دوار نظیر موتور ، گیربکس یا حتی درب بطری نوشابه و در کل مواردی که اندازه گیری نیروی وارد بر محور جسم دوار نیاز باشد مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال در صورتی که درب بطری نوشابه با گشتاور بیش از استاندارد بسته گردد ، باز کردن به کمک دست مشکل  می شود. برای این منظور بایستی کارخانه های تولید نوشابه با ترکمتر مجهز ( ترکمتر مدل TQ-8803 لوترون ) پیچش درب بطری را تنظیم کنند.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها