باینری اینپوت های ای بی بی ABB سری BE

باینری اینپوت های ای بی بی ABB سری BE
باینری اینپوت های ای بی بی ABB سری BE از محصولات کاربردی در خانه هوشمند است. در سیستم KNX تمامی تجهیزات توسط کابل ها به مکانی به اسم تابلو برق هدایت میشوند. برای اینکه بتوانید قسمت های مختلفی از خانه را کنترل نمایید، نیاز دارید از رله ها باینری اینپوت و … استفاد کنید. باینری اینپوت به نوعی یک رابط است، بین سیستم کلاسیک و پروتکل KNX. یعنی میتوانید با این محصولات بخش های مختلفی از خانه از جمله، سیستم روشنایی، پرده ها، کلید پرده و… را کنترل نمایید.
ادامه مطلب

پنل لمسی اشنایدر XBTGT6330

پنل لمسی اشنایدر XBTGT6330
پنل صفحه لمسی پیشرفته نوع صفحه نمایش با نور پس زمینه TFT LCD رنگی رنگ نمایش ۶۵۵۳۶ رنگ وضوح صفحه نمایش ۸۰۰ x 600 پیکسل SVGA نرم افزار Vijeo Designer نوع اتصال یکپارچه کانکتور RJ45 پیوند سریال COM2 با رابط RS485 با سرعت
ادامه مطلب

منبع تغذیه آزمایشگاهی قابل برنامه ریزی دوبل دیجیتالی مدل GPS-3303DPX

منبع تغذیه آزمایشگاهی قابل برنامه ریزی دوبل دیجیتالی مدل GPS-3303DPX
یکی از لوازم ضروری برای استفاده در آزمایشگاه الکترونیک صنعتی و راه‎ اندازی مدار الکترونیک، منبع تغذیه آزمایشگاهی  می‎باشد. از منبع تغذیه آزمایشگاهی برای تأمین انرژی الکتریکی نوع DC استفاده می‎شود. برای انتخاب منبع تغذیه ازمایشگاهی متغیر باید به ویژگی‎ها‎یی از قبیل ولتاژ خروجی، حداکثر جریان خروجی، شکل موج خروجی و در عین حال پایداری مشخصات خروجی دقت کرد. در کار های آزمایشگاهی و مهندسی برق و الکترونیک همیشه نیاز به وجود منبع تغذیه آزمایشگاهی احساس می شود تا مهندسین بتوانند توسط آن تغذیه مدارات الکتریکی و الکترونیکی را تامین و با تغییر پارامتر های منابع تغذیه مدارات خود را تست نمایند.
ادامه مطلب

دستگاه LCR Meter پرتابل ديجيتالي مدل GPS-135A

دستگاه LCR Meter پرتابل ديجيتالي مدل GPS-135A
ال سی آر متر وسیله ای است که قادر است به اندازه گیری با دقت و سرعت بالایی، میزان ظرفیت خازن، مقاومت الکتریکی و اندوکتانس سلف را مشخص نماید. این ابزار الکترونیکی چند کاره برای کسانی که سروکارشان با قطعات الکترونیکی است، به جهت کاربرد هایی که برای این افراد دارد بسیار ضروری و مهم می باشد. با توجه کاربرد گسترده سلف در مدارهای الکترونیکی جدید و نیاز روزافزون به تست انواع سلف، lcr متر به دستگاهی محبوب در آزمایشگاه های الکترونیکی تبدیل شده است. در تصویر عکسی از یک ال سی آر متر دستی نمایش داده شده است.
ادامه مطلب

Schenck-Process-INTECONT-Plus-VEG20610

Schenck-Process-INTECONT-Plus-VEG20610
امروزه شرکت Schenck یکی از رهبران تکنولوژی و بازار جهانی در تکنولوژی اندازه گیریست و راه حل های نوآورانه برای فرآیندهای اندازه گیری وزن، ارتعاش، سیستم های پیشرفته و اجزای سازنده برای وزن، انتقال لرزش و غربالگری را توسعه می دهد. سیستم های شنک در تجهیزات سیستم های توزین صنعتی، الکتریکال (الکترونیک، قدرت، کنترل و ابزار دقیق) و لوازم یدکی مورد نیاز صنایع پتروشیمی، فولاد ، سیمان و ... فعال می باشد.
ادامه مطلب

اسپکتروم آنالایزر رومیزی GPS-SA3032X

اسپکتروم آنالایزر رومیزی GPS-SA3032X
اسپکتروم آنالایزر شرکت GPS برای اندازه گیری دامنه سیگنال بر حسب فرکانس کارایی دارد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه طیف موردنظر پارامترهای اندازه گیری شده را ترسیم کرده و قابلیت نمایش شکل موج پارامترهایی مثل دامنه فاز , پهنای باند, فرکانس و ... را دارد. از این دستگاه می توان در آزمایشگاه مخابرات جهت بررسی پهنای باند اشغال شده در شبکه , اندازه گیری تشعشعات مغناطیسی , جستجوی منبع نویز استفاده کرد.
ادامه مطلب

صوت سنج UNI-T-UT-352

صوت سنج UNI-T-UT-352
صوت سنج مدل UT352 (30~130dB) UNI-T دارای عملکرد ذخیره سازی داده، با آلارم بالا/پایین، خروجی های آنالوگ و میکروفون خازنی است.  این صوت سنج دارای حالت های MAX/MIN، 2. خاموش شدن خودکار (قابل لغو)،  63 مجموعه ذخیره سازی داده ها، خروجی سیگنال آنالوگ، دارای قابلیت نگهداری داده ها، نور پس زمینه LCD، دارای حالت های وزن دهی A (گوش)/C (ماشین)، محدوده دستی/خودکار قابل انتخاب،  سرعت پاسخ سریع/آهسته (سریع: 125 میلی‌ثانیه، آهسته: 1 ثانیه) و تغذیه توسط باتری یا منبع تغذیه خارجی می باشد.
ادامه مطلب

دربازکن تصویری 996 با مانیتور 7 اینچی لمسی- الکتروپیک

دربازکن تصویری 996 با مانیتور 7 اینچی لمسی- الکتروپیک
از ویژگی های قابل توجه این مدل گوشی تصویری الکتروپیک به موارد زیر می توان اشاره کرد. دربازکن پارکینگ امکان ارتباط مستقیم با آسانسور فراخوان آسانسور بهره گیری از فناوری ساخت SMT و... پنل تصویری 1086fd الکتروپیک به واسطه دوربین رنگی با قابلیت دید در شب و تنظیم در تمام جهات با بدنه ای از جنس آلومینیوم مقاوم در برابر دما و رطوبت تولید و راهی بازار شده است. از ویژگی های پنل تصویری 1086 قابلیت تنظیم صدا و دارای تجهیز سوئیچ ضد سرقت می باشد.
ادامه مطلب

گرافیت بردار مدل FBS 17220 - برند intercable

گرافیت بردار مدل FBS 17220 - برند intercable
گرافیت بردار 17220 تولیدی شرکت intercable ایتالیا، ابزاری بسیار خوش دست برای برداشتن لایه نیمه هادی (گرافیت) می باشد.  استفاده از این ابزار بسیار راحت بوده  و زمان برداشتن لایه نیمه هادی را به شدت کاهش می دهد. این دستگاه یک سطح تقریبا صاف بدون ایجاد شیارهای موازی بر روی کابل باقی می گذارد. به طور اتوماتیک وار این دستگاه 25 میلیمتر از لایه نیمه هادی را باقی میگذارد که در صورت استفاده از سرکابلهای سرد کمپانی انستو فنلاند بسیار مناسب می باشد. این دستگاه به خوبی قسمت گرافیت باقی گذاشته را، کونیک میکند. تصویر زیر گویای این صحبت می باشد.
ادامه مطلب

قیچی کابل بری جغجغه ای قطر 55 میلیمتری کد 1607054 - برند intercable

قیچی کابل بری جغجغه ای قطر 55 میلیمتری کد 1607054 - برند intercable
قیچی کابل بری جغجغه ای با کد 1607054 ساخت کمپانی اینترکیل ایتالیا مناسب جهت برش کابل های مسی و آلمینیومی تا ماکزیمم قطر 54 میلیمتر می باشد. تیغه های این دستگاه از فولاد ویژه با استحکام بالا می باشد. هندسه دندانه های تقویت شده و مقاوم این تیغه ها به نوعی است که ، عملکرد برش را بسیار بهینه می کند. این یعنی استفاده از این دستگاه برای برش کابل های فشار متوسط پیشنهاد می شود.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها