دوربین تصویربرداری حرارتی مدل SATIR-Hotfind-S

دوربین تصویربرداری حرارتی مدل SATIR-Hotfind-S
ترموویژن مدل Hotfind-S ساتیر یک دورین تصویربرداری حرارتی سطح پیشرفته صنعتی است که دارای نرم افزار تصویربرداری با کارایی بالا برای ثبت تصاویر با کیفیت عالی است . لنز این دوربین با ابعاد 384X288 است که میتواند تصویری با 110592 پیکسل تولید کند.  Hotfind-S قابلیت افزایش دمای اندازه گیری گنجانده شده است که به این معنی است که در صورت درخواست می توان آن را از سطح استاندارد 20- تا 600 درجه، تا سطح 1500 درجه افزایش داد و بدین ترتیب است که سری HotFind علاوه بر گرماسنجی سطح متوسط می تواند برای کاربری در درجه حرارتهای بالا نیز استفاده شود.
ادامه مطلب

تابلو برق صنعتی را بیشتر بشناسیم

تابلو برق صنعتی را بیشتر بشناسیم
تابلو برق صنعتی فضایی است که تجهیزات برقی در آن نصب می‌شود. این تابلو برق لزوماً فلزی نیست و جنس غیرفلزی آن هم وجود دارد. همان طور که گفته شد درون تابلو برق تجهیزات مختلفی وجود دارد که این تجهیزات با توجه به هدفی که تابلو برق برای آن طراحی شده است، متفاوت هستند. به بیان بهتر هر یک از تجهیزات استفاده شده درون تابلو برق نقش و کارکرد خاصی دارند که به همان منظور در تابلوبرق استفاده می‌شوند.  انواع تابلو برق از نظر ولتاژ عبارت‌اند از: تابلو برق فشار ضعیف، تابلو برق فشار متوسط و تابلو برق فشار قوی. علاوه بر تقسیم بندی تابلوبرق بر اساس ولتاژ، تابلو برق صنعتی بر اساس ساختمان بندی نیز تقسیم می‌شود.
ادامه مطلب

همه چیز در مورد تابلو برق آتش نشانی

همه چیز در مورد تابلو برق آتش نشانی
تابلو برق آتش نشانی، تابلوهای کنترل موتور در بوستر پمپ آتش نشانی هستند. بوستر پمپ به دستگاهی گفته می شود که در آن دو یا چند پمپ به صورت موازی به یکدیگر وصل شده‌اند. هدف از این اتصال بین دو یا چند پمپ این است که دبی مورد نیاز را با صرف کمترین انرژی و به دست آوردن بیشترین راندمان تامین کنند. برای کنترل این دستگاه از تابلو برق استفاده می شود. کارکرد تابلو برق بوستر پمپ آتش نشانی ایجاد هماهنگی بین سیستم الکتریکی و مکانیکی است.
ادامه مطلب

در مورد سیم کشی ساختمان تجاری، مسکونی و اداری بیشتر بدانیم

در مورد سیم کشی ساختمان تجاری، مسکونی و اداری بیشتر بدانیم
سیم کشی برق، جزئی حیاتی از ساختمان های مختلف تجاری، اداری و مسکونی است که بدون آن امکان فعالیت بهینه در این ساختمان ها نیست. این عملیات پیچیده و هنرمندانه، نه تنها برای اطمینان از برق رسانی به تمام قسمت های ساختمان، بلکه برای ایجاد یک محیط امن و عملکرد صحیح اساسی است.
ادامه مطلب

thermography ترموگرافی چیست؟

 thermography ترموگرافی چیست؟
دمانگاری یا به اصطلاح ترموگرافی  Thermography نوعی تصویربرداری مادون قرمز است گاها به این نوع تصویربرداری ها، تصویربرداری دمایی یا گرمایی  و حتی حرارتی نیز گفته می‌شود. در این روش دوربین‌ ترموگرافی یا ترموویژن تابش مادون قرمز ( فروسرخ ) دارای طیف الکترومغناطیسی µm ۹ تا ۱۴ را دریافت می نماید و از این طیف ها ترموگرام Thermogram تهیه می‌کند.این تجهیز حساس ابزاری الکترونیکی و دقیق است  که امواج مادون قرمز حرارتی منتشر شده از اجسام را به وسیله سنسور های حساس خود جمع‌آوری می کند و به وسیله میکروپرسسور های دقیق و صنعتی خود تشعشعات گسیل شده را به یک تصویر رنگی با کیفیت همراه با جزییات تبدیل می‌کند.
ادامه مطلب

تکنولوژی WDR دوربین مداربسته چیست؟

تکنولوژی WDR دوربین مداربسته چیست؟
WDR در دوربین مداربسته چیست؟ تکنولوژی WDR مخفف واژه Wide Dynamic Range به معنی دامنه دینامیکی گسترده، قابلیتی از دوربین های امنیتی است که به معنی ارائه تصاویر با کیفیت از شرایط کم نور و یا نور زیاد در محیط است؛ در واقع ویژگی WDR با ایجاد ضد نور در محیط مقابله می کند.
ادامه مطلب

در مورد دوربین مداربسته دید در شب بیشتر بدانیم

 در مورد دوربین مداربسته دید در شب بیشتر بدانیم
ین دوربین های مداربسته سنسور های حساس به نور دارند و وقتی نور محیط خیلی کم می شود این سنسور ها با فعال کردن ماژول های مادون قرمز یا همان IR ها طیف مادون قرمز را به محیط ارسال کرده و از طریق این طیف تصاویر را به صورت سیاه و سفید توسط لنز جمع اوری کرده و برای ضبط کردن به دستگاه ضبط تصاویر ارسال میکند. این IR ها بسته به نوع دوربین تعداد بیشتر یا کمتر و همچنین از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند. و دارای برد های متفاوتی می باشند و از 30 متر به بالا با توجه به کیفیت لنز می باشند و در هنگام خرید دوربین های مداربسته حتما میبایست این ویژگی را تست کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمود.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها