سینی کابل چیست؟

سینی کابل چیست ؟

سینی‌کابل در واقع یک پل هدایتگر حامل است. که جهت انتقال و نظم دهی سیم و کابل های برق در سیستم سیم کشی ساختمان ها به کار برده می شود. مطابق با استاندارد های NEC نیز، سینی های کابل یک مجموعه واحد با ساختاری سخت متشکل از اتصالات و بخش‌های مرتبط با آن هستند. که هدف اصلی سینی کابل نگهداری و محافظت ایمن سیم و کابل های برق و هدایت آنها در مسیر های طراحی شده است. 


شما می توانید سینی کابل مورد نیاز خود را از طریق مشاوره با کارشناسان سازه گستر پایتخت تهیه کنید.

 

گروه سازه گستر پایتخت با تکیه بر بیش از 20 سال تجربه و فعالیت به عنوان تامین کننده تجهیزات و ملزومات صنعت برق کشور ( الکتریکال - مکانیکال - ابزار دقیق ) با افتخار آماده خدمت رسانی به فعالان صنعت برق و صاحبان صنایع می باشد.
شماره تماس : 32 20 17 66 - 021
پست الکترونیک: info@sazehgostarsgp.com
نشانی: تهران، میدان فردوسی، کوچه گلپرور، پلاک 20، واحد 25


از سینی کابل معمولا در کارخانجات و مراکز صنعتی استفاده می شود . در این حالت از سینی های فلزی با لعاب گالوانیزه استفاده می شود .به این صورت که پایه های کانال سینی مشبک به وسیله پیچ ومهره در داخل دیوار وروی ستون های سقف وکارگاه نصب می شود وکابل ها روی ان قرار می گیرند سپس به تناسب هر دستگاه یک کابل از روی سینی به طرف پایین کشیده می شود قابل ذکر است جهت گردش هوا در داخل سینی کابل و حفظ دمای مطلوب، آن را پانچ می شوند. 


شرکت سپکو  یکی از برند های تولید کننده سینی کابل است که شما می توانید محصولات این برند را از طریق ما تهیه نمایید.

 

لوازم جانبی سینی کابل گالوانیزه عبارتند از:درب سینی کابل گالوانیزه،رابط سینی کابل گالوانیزه،ساپورت سینی کابل گالوانیزه، زانو سینی کابل گالوانیزه، سه راه سینی کابل گالوانیزه، چهار راه سینی کابل گالوانیزه، تبدیل سینی کابل گالوانیزه، نردبان سینی کابل گالوانیزه و ... می باشند.

درب سینی کابل گالوانیزه در روی سینی کابل قرار میگیرد و به منظور زیبایی و محافظت بیشتر از کابل های داخل سینی کابل استفاده می شود.رابط سینی کابل گالوانیزه در انتها و ابتدای سینی کابل قرار میگیرد و وظیفه اتصال بین دو سینی کابل را به عهده دارد.ساپورت سینی کابل برای نگهداری سینی کابل بر روی دیوار از این وسیله استفاده می شود.زانو سینی کابل گالوانیزه در گوشه های دیوار ها جهت کج شدن مسیر سینی کابل گالوانیزه از این وسیله استفاده می شود.سه راهی سینی کابل گالوانیزه برای انشعاب سینی کابل از یک مسیر به دو مسیر استغاده می شود.چهار راهی سینی کابل گالوانیزه برای ارتباط 4 مسیر باهم یا همان تقاطع 4 راهی در سینی کابل گالوانیزه از این وسیله استفاده می شود.تبدیل سینی کابل گالوانیزه برای ارتباط دادن دو سینی کابل گالوانیزه در ابعاد متفاوت به هم از این وسیله استفاده میشود.نردبان سینی کابل گالوانیزه برای هدایت کابل ها ار ارتفاعی به ارتفاع دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.ساپورت سینی کابل گالوانیزه برای نصب سینی کابل بر روی دیوار و یا سقف استفاده می شود،ساپورت سینی کابل را پایه سینی کابل و یا نگهدارنده سینی کابل نیز می نامند.ابعاد ساپورت سینی کابل بسته به ابعاد سینی کابل درنظر میگیرند ولی در بعضی مواقع در انتخاب ساپورت سینی کابل دیواری از ابعاد بزرگتر استفاده می کنند یعنی برای سینی کابل عرض 10سانت از ساپورت سینی کابل عرض 20سانت استفاده می کنند تا فاصله سینی کابل گالوانیزه نسبت به دیوار بیشتر شود.ساپورت سینی کابل سقفی هم که جدای از سایز عرضی که نسبت به خود سینی کابل در نظر گرفته می شود اندازه ارتفاعی ان هم نسبت به نیاز مصرف کننده در نظر گرفته و ساخته می شود.

شرکت سینی کابل پارسیان  نیز یکی از برند های تولید کننده سینی کابل است که شما می توانید محصولات این برند را از طریق ما تهیه نمایید.

 

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها