ردیاب سیم و کابل و لوله Chauvin Arnoux -C.A 6681

ردیاب سیم و کابل و لوله Chauvin Arnoux -C.A 6681
ردیاب سیم و کابل برای شناسایی و ردیابی سیم‌ها یا کابل‌ها، بدون آسیب رساندن به عایق کابل طراحی شده است.در بین ابزارهای اندازه‌گیری، ردیاب‌های کابل را می‌توان به انواع مختلفی تقسیم کرد، از جمله ردیاب های کابل چند کاره و تستر کابل شبکه. یک ردیاب کابلی معمولی معمولاً از یک فرستنده و یک گیرنده (تونر و پروب) تشکیل شده است. گیرنده معمولا دارای یک دکمه تست، سوئیچ چرخشی، پوشش باتری و گوشی است، در حالی که فرستنده دارای دو حالت سوئیچ، Tone و Cont، و همچنین مقداری لید تست است.
ادامه مطلب

میکرواهم متر مدلMETREL- MI 3250

میکرواهم متر مدلMETREL- MI 3250
ميكرو اهم متر مانند ديگر اهم مترها وسيله سنجش مقاومت الكتريكي اجسام ‌می باشد. اگر مقاومت اجسان را به سه بازه خيلی زياد، متوسط و خيلی كم دسته بندی كنيم، رنج اندازه گیری آنها به ترتیب مگا اهم متر (میگر)، اهم متر و میكرو اهم متر خواهند بود. دلیل این جداسازی،‌ تفاوت در جریان ها و ولتاژهای مورد نیازی است كه هر مقاومت برای خوانده شدن نیاز دارند. مقاومت های بالای چند مگا اهم برای عبور دادن حداقل جریانی كه توسط میكرو آمپر مترها قابل خواندن باشد، نیاز به ولتاژی حداقل چند صد ولتی و معمولا چند هزار ولتی می‌باشند. 
ادامه مطلب

ترنسمیتر لرزش خروجی 4 تا 20 لوترون LUTRON TR-VBT1A4Vibration Transmitter LUTRON TR-VBT1A4

ترنسمیتر لرزش خروجی 4 تا 20 لوترون LUTRON TR-VBT1A4Vibration Transmitter LUTRON TR-VBT1A4
ترانسمیتر صنعتی، دستگاهی است که به منظور اندازه گیری کمیت های مختلف مانند دما، فشار، رطوبت، فلو و... مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیجیتال این دستگاه، مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان الکتریکی خروجی استاندارد در بازه ی 4 تا 20 میلی آمپر بر روی یک زوج سیم برای کاربر ارسال می کند. این دستگاه می تواند تندی را در رنج 0.5 تا 200 میلی متر بر ثانیه و شتاب را در رنج 0.5 تا 200 متر بر مجذور ثانیه اندازه گیری کند و مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان خروجی استاندارد 4 تا 20 میلی آمپری به کاربر نشان دهد.
ادامه مطلب

رله پاور امرون 24 ولت 25 آمپر 10 پایه OMRON G7J-4A-P

رله پاور امرون 24 ولت 25 آمپر 10 پایه OMRON G7J-4A-P
رله پاور عمدتا جهت سوئیچ کردن جریان های بالای 3 آمپر و مدار هایی که نیاز به آمپر بالا دارند مورد استفاده قرار میگیرد. در این مدل از رله ها کارخانه های سازنده فاصله عایق را بین کنتاکت های سیم پیچ افزایش داده اند  تا برای استفاده آمپر های بالا قابل استفاده باشد. اکثر رله های پاور دارای سوکت میباشند که به راحتی بعد از خراب شدن رله قابل تعویض است. رله های پاور برند امرون (OMRON) و برند فیندر (FINDER) به خاطر کلاس کاری بالایی که در تولید دارند به صورت نصب روی سوکت قابل ارایه هستند.
ادامه مطلب

تایمر تابلویی زیمنس siemens Timing relay3RP1574-1NP30

تایمر تابلویی زیمنس siemens Timing relay3RP1574-1NP30
تایمر تابلویی زیمنس siemens 3RP1574-1NP30   Timing relay, electronic Phased-out product !!! For further information, please contact our sales department with star-delta (wye-delta) function 1 NO contact, delayed 1 NO contact, instantaneous 1 time range 1...20 s 24 V AC/DC and 200...240 V AC at 50/60 Hz AC screw terminal   تایمر تابلویی زیمنس یکی از تجهیزات برقی پیشرفته است که برای کنترل زمان و عملکرد در سیستم‌های برقی استفاده می‌شود. …
ادامه مطلب

کلید ترموستات ای بی بی (ABB)2TAZ740010R2001

کلید ترموستات ای بی بی (ABB)2TAZ740010R2001
کاربران خانه هوشمند می توانند با بهره گیری از کلید ترموستات لمسی هوشمند، عملیات تنظیم دما را ساده تر و سریع تر انجام دهند. از این کلید در تجهیزات با سیم استفاده میشود. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است. یکی از این ویژگی ها سنجش میزان دما در محیط است. اما نکته قابل توجه در مور این کلید این است که به تمامی فن کوئل ها سیستم های سرمایش و گرمایشی متصل میشود. بر اساس اندازه گیری دما و نیاز محیط به صورت خودکار سیستم سرمایش و یا گرمایش را روشن میکند. برای تمامی قسمت های یک خانه میتوان از این کلید هوشمند استفاده کرد.
ادامه مطلب

باینری اینپوت های ای بی بی ABB سری BE

باینری اینپوت های ای بی بی ABB سری BE
باینری اینپوت های ای بی بی ABB سری BE از محصولات کاربردی در خانه هوشمند است. در سیستم KNX تمامی تجهیزات توسط کابل ها به مکانی به اسم تابلو برق هدایت میشوند. برای اینکه بتوانید قسمت های مختلفی از خانه را کنترل نمایید، نیاز دارید از رله ها باینری اینپوت و … استفاد کنید. باینری اینپوت به نوعی یک رابط است، بین سیستم کلاسیک و پروتکل KNX. یعنی میتوانید با این محصولات بخش های مختلفی از خانه از جمله، سیستم روشنایی، پرده ها، کلید پرده و… را کنترل نمایید.
ادامه مطلب

دستگاه LCR Meter پرتابل ديجيتالي مدل GPS-135A

دستگاه LCR Meter پرتابل ديجيتالي مدل GPS-135A
ال سی آر متر وسیله ای است که قادر است به اندازه گیری با دقت و سرعت بالایی، میزان ظرفیت خازن، مقاومت الکتریکی و اندوکتانس سلف را مشخص نماید. این ابزار الکترونیکی چند کاره برای کسانی که سروکارشان با قطعات الکترونیکی است، به جهت کاربرد هایی که برای این افراد دارد بسیار ضروری و مهم می باشد. با توجه کاربرد گسترده سلف در مدارهای الکترونیکی جدید و نیاز روزافزون به تست انواع سلف، lcr متر به دستگاهی محبوب در آزمایشگاه های الکترونیکی تبدیل شده است. در تصویر عکسی از یک ال سی آر متر دستی نمایش داده شده است.
ادامه مطلب

گشتاورسنج با پراب مجزا مدل LUTRON-TQ-8800

گشتاورسنج با پراب مجزا مدل LUTRON-TQ-8800
گشتاور سنج وسیله ای برای اندازه گیری و ضبط گشتاور بر روی یک سیستم چرخشی مانند موتور، میل لنگ، گیربکس، روتورو ... است. در صنعت، اندازه گیری گشتاور اعمالی به پیچ ها امری ضروری است که اگر گشتاور پیچشی اعمالی به هنگام سفت کردن یک پیچ کم باشد، در محل اتصال لرزش ایجاد می شود و به تدریج شل می شود. از طرفی اگر گشتاور اعمالی بیش از حد لازم باشد، ممکن است اتصال بریده و قطعات متصل به هم از یکدیگر باز شوند و یا در هنگام تعمیر و باز کردن پیچ ها با مشکل مواجه شویم. بنابراین برای جلوگیری از این مشکلات در هنگام سفت کردن اتصالات از وسیله ای به نام آچار ترک(آچار گشتاور) استفاده می شود.
ادامه مطلب

اسیلوسکوپ دیجیتال پرتابل 200MHZ دو کانالهGPS-820

اسیلوسکوپ دیجیتال پرتابل 200MHZ دو کانالهGPS-820
اسیلوسکوپ دیجیتالی پرتابل مدل GPS-820 دوکاناله 200MHz با سرعت نمونه برداری 1GS/s دارای حافظه 32Kpts دارای فانکشن مالتی متر ، اسکوپ و Recorder ، دارای صفحه نمایش رنگی TFT LCD  سایز5.7 اینچ ،  سه دستگاه در یک دستگاه ( اسیلوسکوپ ، رکوردر و مولتی متر ) قابل اتصال به کامپیوتر بهمراه دو عدد پراب، نرم افزار و کابل اتصال به کامپیوتر، شارژر ساخت GPS انگلستان می باشد. مشاهده شکل موج استثنایی و اندازه‌گیری از ویژگی های این اسیلوسکوپ می باشد.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها