سر پرس کابلشو هیدرولیک پایی سایز 16 الی 300 مدل FHT-300 - برند Zupper

سر پرس کابلشو هیدرولیک پایی سایز 16 الی 300 مدل FHT-300 - برند Zupper
سر پرس کابلشو هیدرولیکی مدل FHT-300  با قدرت پرس 6 تن و کوپلینگ ورودی ضد زنگ، سریع العمل و فشار کاری 700 بار. از این پرس کابلشو میتوانید برای پرس کردن انواع اسپلایس و کانکتورهای شبکه هوایی نیز استفاده شود.
ادامه مطلب

ردیاب سیم و کابل و لوله Chauvin Arnoux -C.A 6681

ردیاب سیم و کابل و لوله Chauvin Arnoux -C.A 6681
ردیاب سیم و کابل برای شناسایی و ردیابی سیم‌ها یا کابل‌ها، بدون آسیب رساندن به عایق کابل طراحی شده است.در بین ابزارهای اندازه‌گیری، ردیاب‌های کابل را می‌توان به انواع مختلفی تقسیم کرد، از جمله ردیاب های کابل چند کاره و تستر کابل شبکه. یک ردیاب کابلی معمولی معمولاً از یک فرستنده و یک گیرنده (تونر و پروب) تشکیل شده است. گیرنده معمولا دارای یک دکمه تست، سوئیچ چرخشی، پوشش باتری و گوشی است، در حالی که فرستنده دارای دو حالت سوئیچ، Tone و Cont، و همچنین مقداری لید تست است.
ادامه مطلب

میکرواهم متر مدلMETREL- MI 3242

میکرواهم متر مدلMETREL- MI 3242
ميكرو اهم متر مانند ديگر اهم مترها وسيله سنجش مقاومت الكتريكي اجسام ‌می باشد. اگر مقاومت اجسان را به سه بازه خيلی زياد، متوسط و خيلی كم دسته بندی كنيم، رنج اندازه گیری آنها به ترتیب مگا اهم متر (میگر)، اهم متر و میكرو اهم متر خواهند بود. دلیل این جداسازی،‌ تفاوت در جریان ها و ولتاژهای مورد نیازی است كه هر مقاومت برای خوانده شدن نیاز دارند. مقاومت های بالای چند مگا اهم برای عبور دادن حداقل جریانی كه توسط میكرو آمپر مترها قابل خواندن باشد، نیاز به ولتاژی حداقل چند صد ولتی و معمولا چند هزار ولتی می‌باشند. 
ادامه مطلب

کلمپ متر AC با دهانه بزرگ مستطیلی مدل MCL-3000D

کلمپ متر AC با دهانه بزرگ مستطیلی مدل MCL-3000D
مولتی متر و کلمپ متر دارای امکانات مشابهی می باشند و در روش اندازه گیری ولتاژ و مقاومت و انجام تست های دیود و ظرفیت خازنی و فرکانس و .... تقریبا مشابه همدیگر عمل می کنند. تفاوت اصلی آنها در روش اندازه گیری جریان و میزان سنجش جریان می باشد. برای محاسبه جریان عبوری از سیم حامل جریان با استفاده از مولتی متر,  باید بخشی از سیم را قطع نموده و دو سر پروب را به دو سر سیم قطع شده وصل کنیم و مولتی متر را به صورت سری در مدار قرار بدهیم تا جریان را محاسبه کند.
ادامه مطلب

مولتی متر رومیزی یونیتی UNI-T-UT8804E

مولتی متر رومیزی یونیتی UNI-T-UT8804E
مولتی متر رومیزی True RMS صفحه رنگی UT8804E  از سری محصولات رومیزی کمپانی یونیتی با عملکردهای متعددی از جمله اندازه گیری دما، ولتاژ AC/DC، جریان AC/DC، مقاومت، ظرفیت خازنی،فرکانس و رسانایی می باشد. از ویژگی های مهم و قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری دما از 40-  تا 1000 درجه سلسیوس، ولتاژ AC/DC تا 1000 ولت، جریان AC/DC تا 10 آمپر ؛ مقاومت تا 60  مگا اهمف ظرفیت خازنی تا 60 میلی فاراد، فرکانس تا 60 مگا هرتز  اشاره کرد.
ادامه مطلب

آشنایی با تابلو برق روشنایی

آشنایی با تابلو برق روشنایی
تابلو برق روشنایی, محفظه ای برای تجهیزات مربوط به توزیع برق, بین مدارهای الکتریکی روشنایی با امکان قطع و وصل و حفاظت از آن ها می باشد. تابلو برق های روشنایی این امکان را فراهم می سازند که تمام محل های قطع و وصل مدارهای روشنایی در محل تابلو قرار گیرند. قطع و وصل مدارهای روشنایی در این تابلوها توسط کلیدهای گردان صفر و یک و یا کنتاکتور انجام می شود. با استفاده از کلید گردان و یا کنتاکتور امکان قطع و وصل مدارهای روشنایی با جریان بیش از 10A میسر خواهد شد. تابلو برق روشنایی برای مدارهای روشنایی استادیوم یا سالن های ورزشی , فضاهای کارگاهی و یا سالن های سینما استفاده می شود.
ادامه مطلب

تابلو برق صنعتی را بیشتر بشناسیم

تابلو برق صنعتی را بیشتر بشناسیم
تابلو برق صنعتی فضایی است که تجهیزات برقی در آن نصب می‌شود. این تابلو برق لزوماً فلزی نیست و جنس غیرفلزی آن هم وجود دارد. همان طور که گفته شد درون تابلو برق تجهیزات مختلفی وجود دارد که این تجهیزات با توجه به هدفی که تابلو برق برای آن طراحی شده است، متفاوت هستند. به بیان بهتر هر یک از تجهیزات استفاده شده درون تابلو برق نقش و کارکرد خاصی دارند که به همان منظور در تابلوبرق استفاده می‌شوند.  انواع تابلو برق از نظر ولتاژ عبارت‌اند از: تابلو برق فشار ضعیف، تابلو برق فشار متوسط و تابلو برق فشار قوی. علاوه بر تقسیم بندی تابلوبرق بر اساس ولتاژ، تابلو برق صنعتی بر اساس ساختمان بندی نیز تقسیم می‌شود.
ادامه مطلب

همه چیز در مورد تابلو برق آتش نشانی

همه چیز در مورد تابلو برق آتش نشانی
تابلو برق آتش نشانی، تابلوهای کنترل موتور در بوستر پمپ آتش نشانی هستند. بوستر پمپ به دستگاهی گفته می شود که در آن دو یا چند پمپ به صورت موازی به یکدیگر وصل شده‌اند. هدف از این اتصال بین دو یا چند پمپ این است که دبی مورد نیاز را با صرف کمترین انرژی و به دست آوردن بیشترین راندمان تامین کنند. برای کنترل این دستگاه از تابلو برق استفاده می شود. کارکرد تابلو برق بوستر پمپ آتش نشانی ایجاد هماهنگی بین سیستم الکتریکی و مکانیکی است.
ادامه مطلب

در مورد سیم کشی ساختمان تجاری، مسکونی و اداری بیشتر بدانیم

در مورد سیم کشی ساختمان تجاری، مسکونی و اداری بیشتر بدانیم
سیم کشی برق، جزئی حیاتی از ساختمان های مختلف تجاری، اداری و مسکونی است که بدون آن امکان فعالیت بهینه در این ساختمان ها نیست. این عملیات پیچیده و هنرمندانه، نه تنها برای اطمینان از برق رسانی به تمام قسمت های ساختمان، بلکه برای ایجاد یک محیط امن و عملکرد صحیح اساسی است.
ادامه مطلب

thermography ترموگرافی چیست؟

 thermography ترموگرافی چیست؟
دمانگاری یا به اصطلاح ترموگرافی  Thermography نوعی تصویربرداری مادون قرمز است گاها به این نوع تصویربرداری ها، تصویربرداری دمایی یا گرمایی  و حتی حرارتی نیز گفته می‌شود. در این روش دوربین‌ ترموگرافی یا ترموویژن تابش مادون قرمز ( فروسرخ ) دارای طیف الکترومغناطیسی µm ۹ تا ۱۴ را دریافت می نماید و از این طیف ها ترموگرام Thermogram تهیه می‌کند.این تجهیز حساس ابزاری الکترونیکی و دقیق است  که امواج مادون قرمز حرارتی منتشر شده از اجسام را به وسیله سنسور های حساس خود جمع‌آوری می کند و به وسیله میکروپرسسور های دقیق و صنعتی خود تشعشعات گسیل شده را به یک تصویر رنگی با کیفیت همراه با جزییات تبدیل می‌کند.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها