تایمر تابلویی زیمنس siemens Timing relay3RP1574-1NP30

تایمر تابلویی زیمنس siemens Timing relay3RP1574-1NP30
تایمر تابلویی زیمنس siemens 3RP1574-1NP30   Timing relay, electronic Phased-out product !!! For further information, please contact our sales department with star-delta (wye-delta) function 1 NO contact, delayed 1 NO contact, instantaneous 1 time range 1...20 s 24 V AC/DC and 200...240 V AC at 50/60 Hz AC screw terminal   تایمر تابلویی زیمنس یکی از تجهیزات برقی پیشرفته است که برای کنترل زمان و عملکرد در سیستم‌های برقی استفاده می‌شود. …
ادامه مطلب

فیوز کاردی 630 آمپر زیمنس فست 3NE1436-2

فیوز کاردی 630 آمپر زیمنس فست 3NE1436-2
یکی از انواع پرکاربرد فیوزها، فیوزهای کاردی (Knife Blade Fuse) هستند. این فیوز که با نام‌های فیوز کتابی، تیغه‌ای، NH فیوز و فیوز چاقویی هم شناخته می‌شود، در ابتدا برای حفاظت از رساناها استفاده می‌شد. امروزه این فیوز علاوه بر حفاظت از رساناها، از مدار و تجهیزات در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه هم حافظت می‌کند. فیوزهای کاردی فیوزهایی یکبار مصرف هستند. یعنی: پس از یک بار حفاظت از مدار، باید آن‌ها را با فیوز جدیدی با همان مشخصات جایگزین کرد.
ادامه مطلب

تاچ پنل هوشمند ای بی بی (ABB)

تاچ پنل هوشمند ای بی بی (ABB)
تاچ پنل هوشمند ای بی بی (ABB) برای مکان هایی کاربرد دارد که با سیم هستند. این محصول بر اساس پروتکل KNX هوشمند شده اند. برای نصب این تاچ پنل نیاز به سیم کشی خواهید داشت. علاوه بر این شما میتوانید این محصول را ازراه دور نیز کنترل نمایید. این سری از این دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود هستند. این محصول قابلیت های زیادی دارد. یکی از این قابلیت ها امکان چرخش است. که دید نسبتا وسیع تری را به شما خواهد داد. برای نصب آن نیازی به قاب ندارید و در هر جهتی که مایل هستید میتوانید آن را نصب کنید. همچنین شما اطلاعات دستگاه های هوشممند متصل به این تاچ پنل را میتوانید روی صفحه نمایشگر ببینید
ادامه مطلب

اسپکتروم آنالایزر رومیزی GPS-SA3032X

اسپکتروم آنالایزر رومیزی GPS-SA3032X
اسپکتروم آنالایزر شرکت GPS برای اندازه گیری دامنه سیگنال بر حسب فرکانس کارایی دارد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه طیف موردنظر پارامترهای اندازه گیری شده را ترسیم کرده و قابلیت نمایش شکل موج پارامترهایی مثل دامنه فاز , پهنای باند, فرکانس و ... را دارد. از این دستگاه می توان در آزمایشگاه مخابرات جهت بررسی پهنای باند اشغال شده در شبکه , اندازه گیری تشعشعات مغناطیسی , جستجوی منبع نویز استفاده کرد.
ادامه مطلب

نمایشگر صنعتی وینتک 15 اینچ مدل CMT2158X | Weintek | Operator Interfaces/HMI

نمایشگر صنعتی وینتک 15 اینچ مدل CMT2158X | Weintek | Operator Interfaces/HMI
HMI وینتک cMT2158X ساخت کشور تایوان، دارای صفحه نمایش 15 اینچی با روزلوشن 768×1024 است. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و قابلیت نمایش 16.2 میلیون رنگ را دارد. این مدل از نمایشگر های صنعتی (HMI) سری cMT وینتک بوده که سابقا با نام ایزی ویو (Easy View) در بازار شناخته میشد و دارای کیفیت و کارایی بسیار بالایی می باشد. همچنین با استفاده از CPU چهار هسته ای با کارایی بالا، نمایشگر های cMT سری X می توانند سخت ترین فرمول های محاسباتی را محاسبه نمایند و انتظارات مشتری را برای تجربه عملکرد سریع و روان برآورده کنند.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها