ترنسمیتر ویشی نوبل VISHAY NOBEL AST 3P TRANSMITTER A/N: 110170

ترنسمیتر ویشی نوبل VISHAY NOBEL AST 3P TRANSMITTER A/N: 110170
AST 3P یک فرستنده با کارایی بالا است که برای کاربرد با مبدل های فشار سنج طراحی شده است. خروجی لودسل‌های متصل را به سیگنال بسیار پایدار مناسب برای سیستم‌های کنترل مبتنی بر PC یا PLC تبدیل می‌کند. AST 3P معمولاً در مواردی استفاده می‌شود که نمایش محلی برای نمایش داده‌ها یا برای تنظیم پانل جلویی ضروری است. مراحل تنظیم و کالیبراسیون به راحتی از پانل جلویی یا با استفاده از برنامه deltaCOM از طریق یک رایانه شخصی استاندارد که تحت ویندوز 95/98/2000/NT4/ME/XP اجرا می‌شود، انجام می‌شود.
ادامه مطلب

ترنسمیتر لرزش خروجی 4 تا 20 لوترون LUTRON TR-VBT1A4Vibration Transmitter LUTRON TR-VBT1A4

ترنسمیتر لرزش خروجی 4 تا 20 لوترون LUTRON TR-VBT1A4Vibration Transmitter LUTRON TR-VBT1A4
ترانسمیتر صنعتی، دستگاهی است که به منظور اندازه گیری کمیت های مختلف مانند دما، فشار، رطوبت، فلو و... مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیجیتال این دستگاه، مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان الکتریکی خروجی استاندارد در بازه ی 4 تا 20 میلی آمپر بر روی یک زوج سیم برای کاربر ارسال می کند. این دستگاه می تواند تندی را در رنج 0.5 تا 200 میلی متر بر ثانیه و شتاب را در رنج 0.5 تا 200 متر بر مجذور ثانیه اندازه گیری کند و مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان خروجی استاندارد 4 تا 20 میلی آمپری به کاربر نشان دهد.
ادامه مطلب

سافت استارتر 9 تا 45 کيلو وات 47 امپر اشنایدر ATS48D47Q

سافت استارتر 9 تا 45 کيلو وات 47 امپر اشنایدر ATS48D47Q
سافت استارتر اشنایدر Altistart48 دارای یک کنترل کننده 6 تریستوره است که هم برای راه اندازی و هم توقف نرم موتور های آسنکرون قفس سنجابی سه فاز دارای گشتاور کنترل شده استفاده می شود. فانکشن های راه اندازی نرم و کاهش سرعت همراه با فانکشن های حفاظتی ماشین و موتور و همچنین فانکشن هایی برای ارتباط با سیستم های کنترل را ارائه می دهد. این فانکشن ها برای استفاده در رایج ترین کاربرد ها برای ماشین های سانتریفیوژ، پمپ ها، فن ها، کمپرسور ها و نوار نقاله ها طراحی شده اند که عمدتا در صنایع ساختمانی، غذایی و آشامیدنی و شیمیایی یافت می شوند.
ادامه مطلب

رله پاور امرون 24 ولت 25 آمپر 10 پایه OMRON G7J-4A-P

رله پاور امرون 24 ولت 25 آمپر 10 پایه OMRON G7J-4A-P
رله پاور عمدتا جهت سوئیچ کردن جریان های بالای 3 آمپر و مدار هایی که نیاز به آمپر بالا دارند مورد استفاده قرار میگیرد. در این مدل از رله ها کارخانه های سازنده فاصله عایق را بین کنتاکت های سیم پیچ افزایش داده اند  تا برای استفاده آمپر های بالا قابل استفاده باشد. اکثر رله های پاور دارای سوکت میباشند که به راحتی بعد از خراب شدن رله قابل تعویض است. رله های پاور برند امرون (OMRON) و برند فیندر (FINDER) به خاطر کلاس کاری بالایی که در تولید دارند به صورت نصب روی سوکت قابل ارایه هستند.
ادامه مطلب

فیوز کاردی 630 آمپر زیمنس فست 3NE1436-2

فیوز کاردی 630 آمپر زیمنس فست 3NE1436-2
یکی از انواع پرکاربرد فیوزها، فیوزهای کاردی (Knife Blade Fuse) هستند. این فیوز که با نام‌های فیوز کتابی، تیغه‌ای، NH فیوز و فیوز چاقویی هم شناخته می‌شود، در ابتدا برای حفاظت از رساناها استفاده می‌شد. امروزه این فیوز علاوه بر حفاظت از رساناها، از مدار و تجهیزات در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه هم حافظت می‌کند. فیوزهای کاردی فیوزهایی یکبار مصرف هستند. یعنی: پس از یک بار حفاظت از مدار، باید آن‌ها را با فیوز جدیدی با همان مشخصات جایگزین کرد.
ادامه مطلب

کنتاکتور خلاء زیمنس 3TL 6 و 3TM

کنتاکتور خلاء زیمنس 3TL 6 و 3TM
بیش از 40 سال است که با ورود کنتاکتورهای خلاء تحول وسیعی در دنیای صنعت ایجاد شده است. امروزه کنتاکتورهای خلا زیمنس، دستگاه های الکترومکانیکی با قدرت قطع و ظرفیت اتصال کوتاه محدودی هستند که با طراحی منحصر به فرد خود، می توانند در بسیاری از کاربردهای صنعتی به کار بروند. خانواده3TM به سه سری 3TM1، 3TM2 و 3TM3 دسته بندی می شوند. این نام گذاری به جهت تعداد پل (قطب) به کار رفته در آنهاست و به طور مثال کنتاکتور خلا 3TM3 یک کنتاکتور خلاء 3 پل می باشد. کنتاکتورهای خلا 3TL نیز به سه دسته 3TL6، 3TL7و 3TL8تقسیم می شوند.
ادامه مطلب

کلید دو طرفه 3-CHiNT NH40-1000A

کلید دو طرفه 3-CHiNT NH40-1000A
شرکت چینت الکتریک که برند شناخته شده ای در زمینه محصولات برق صنعتی و اتوماسیون در کشور چین می باشد؛ از جمله تولید کنندگان کلید های چنج اور یا کلید برق شهر – ژنراتور (موسوم به دو طرفه) می باشد. کلید های چنج اور این شرکت در هر دو مدل دستی و موتوردار در ایران موجود هستند. سری NH40 مخصوص مدل دستی است که در رنج جریانی 16 الی 3150 آمپر تولید می شود. این مدل در ایران برای رنج جریانی 125 الی 1250 آمپر، موجود می باشد. سری NZ7 مخصوص مدل اتوماتیک یا موتوردار است که در رنج جریانی 10 الی 630 آمپر تولید می شود. این مدل درایران تنها در رنج جریانی 225، 400 و 630 آمپر موجود هستند.
ادامه مطلب

برقگیر پلیمری فشار متوسط ۲۰kv تدبیر مولد تابان (TMT)

برقگیر پلیمری فشار متوسط ۲۰kv تدبیر مولد تابان (TMT)
برقگیر پلیمری ۲۰ کیلو ولت تدبیر مولد تابان جهت محافظت از تجهیزات مصرفی و گران قیمت الکتریکی در پست های توزیع و واحد های صنعتی در مقابل اضافه ولتاژهای گذرای ناشی از صاعقه ، کلید زنی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. جهت بهره برداری ، برقگیر TMT قبل از ورودی تجهیزات و بصورت موازی به هادی متصل می گردد و از طریق سیستم ارت انرژی اضافه به زمین تخلیه می گردد. جنس مقره برق گیر تدبیر مولد تابان، پلیمری یا سیلیکون کارباید بوده و از مزیت آن میتوان به سبکی، آبگریزی و جذب کمتر آلودگی اشاره نمود.
ادامه مطلب

فیوز فشار قوی برند ای بی بی ABB CMF-BS 3.6kV 100A 292 1YMB531031M0001

فیوز فشار قوی برند ای بی بی ABB CMF-BS 3.6kV 100A 292 1YMB531031M0001
در الکترونیک و مهندسی برق ، فیوز یک نوع وسیله ایمنی الکتریکی میباشد که محافظت بیش از حد از مدار الکتریکی فعالیت انجام میشود. مؤلفه اساسی آن نیز یک سیم یا نوار فلزی میباشد که هنگام جریان زیاد جریان در آن ذوب میشوند ، پس بنابرین نتیجه متوقف یا قطع جریان حاصل میشوند. این یک وسیله فداکاری محسوب میشود. هنگامی که فیوز عمل مینماید ، یک مدار باز هست ، بستگی به نوع آن دارد ، باید آن را تعویض یا مجدد انجام نمود. فیوزهای فشار قوی نیز به طور معمول برای محافظت از تجهیزات در سوییچگیرهای بخش توزیع (Distribution Switch-gears) مورده استفاده قرار میگیرد .
ادامه مطلب

کلید ترموستات ای بی بی (ABB)2TAZ740010R2001

کلید ترموستات ای بی بی (ABB)2TAZ740010R2001
کاربران خانه هوشمند می توانند با بهره گیری از کلید ترموستات لمسی هوشمند، عملیات تنظیم دما را ساده تر و سریع تر انجام دهند. از این کلید در تجهیزات با سیم استفاده میشود. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است. یکی از این ویژگی ها سنجش میزان دما در محیط است. اما نکته قابل توجه در مور این کلید این است که به تمامی فن کوئل ها سیستم های سرمایش و گرمایشی متصل میشود. بر اساس اندازه گیری دما و نیاز محیط به صورت خودکار سیستم سرمایش و یا گرمایش را روشن میکند. برای تمامی قسمت های یک خانه میتوان از این کلید هوشمند استفاده کرد.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها